Endospheres Therapy

Endospheres is het enige apparaat wereldwijd dat met de innovatieve Compressieve Microvibratie technologie werkt. Dit houdt in dat het apparaat zo intelligent is dat het het lichaam voelt en om een aangepaste behandeling te produceren.

Ontdek een nieuwe revolutionaire behandeling voor body contouring en maak kennis met Endospheres

Bij Kalea Clinic werken we uitsluitend met de allerbeste apparatuur. In onze zoektocht naar de juiste behandeling voor body contouring hebben we eindelijk een behandeling gevonden die daadwerkelijk aan onze wensen voldoet. Maak nu kennis met Endospheres. Een behandeling met zichtbare resultaten. Uiteraard is de behandeling FDA goedgekeurd en wordt de behandeling ondersteund door significant wetenschappelijk onderzoek.

Endospheres is het enige apparaat wereldwijd dat met de innovatieve Compressieve Microvibratie technologie werkt. Dit houdt in dat het apparaat zo intelligent is dat het het lichaam voelt en om een aangepaste behandeling te produceren.

Innovatieve Compressieve microvibratie technologie.

De voordelen van Endospheres unieke microvibratie techniek

Deze innovatieve body behandeling pakt een combinatie van indicaties aan:

• Vermindering cellulite.
  • Vermindering lokale vet ophopingen.
  • Verminder oedeem / vocht ophopingen.
  • Vermindering spierpijn.
  • Versteviging en egalisatie van de huid.
  • Verbetering spierdefinitie.

Hoe werkt het?

De therapie werkt op basis van microvibratie. Het apparaat maakt gebruik van krachtige frequentie door middel van pulserende, ritmische actie om vanaf de buitenkant van de huid diep in de spieren door te dringen.

Door de intelligente combinatie van zowel microvibratie als microcompressie technologie activeert Endospheres de afbraak van fibreuze septae en versnelt het de lymfedrainage. Het handstuk maakt gebruik van 55 roterende bollen die een gepulseerde ritmische actie op de weefsels produceren om zo de contouren van het lichaam langdurig te verstrakken en probleemgebieden te verbeteren.

Het is een niet-invasieve behandeling die 5 synergetische acties uitvoert:

• Vermindering van cellulite.
  • Verbeterde lymfedrainage.
  • Stimulatie bloedcirculatie.
  • Verminderde pijn.
  • Verhoogde spierspanning.

Waarom Endospheres bij Kalea Clinic

Bij Kalea Clinic werken we alleen met de allerbeste apparatuur. Na lang zoeken heeft ons management team voor Endospheres gekozen omdat de resultaten verbluffend zijn. Ons team is inmiddels intensief getraind om met de Endospheres te behandelen. Goede apparatuur is belangrijk maar een goed getrainde behandelaar is nog belangrijker. Onze behandelaars zullen een behandelplan op maat maken zodat jij kunt genieten van de beste resultaten.

Before & After

Veelgestelde vragen

In onderstaande rubrieken vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat jouw antwoord er niet bij? Neem contact met ons op.

Dit is per persoon verschillend maar doorgaans wordt er gestart met 12-18 opeenvolgende behandelingen om een goed en langdurig resultaat te zien. Dit is afhankelijk van de indicatie. Tijdens een consult zal de huidtherapeute jou adviseren.

Wanneer je start raden we aan om de kuur meteen intensief te starten. Je kunt de behandeling 2 tot 3 keer per week ondergaan. Na de eerste kuur kun je overgaan op 1-2 maandelijkse onderhoudssessies.

Dit is afhankelijk van het te behandelen gebied. Een behandeling body duurt tussen 45-90 minuten.

Nee zeker niet. De behandeling wordt als aangenaam ervaren. Er is ook geen sprake van downtime.

Helaas niet. Na de zwangerschap ben je van harte welkom voor een consultatie.

Er zijn echter een aantal algemene contra-indicaties waaronder:

• Trombose
  • Zwangerschap
  • Alle acute ziekten (infectieus, somatisch) en chronische pathologieën in hun actieve stadia;
  • Kanker
  • Huidziekten (atopisch eczeem in het actieve stadium, herpeskoorts, psoriasis, schimmelinfectie, eczeem, andere allergische of infectieuze uitslag, huidbeschadiging, spataderen).

Je bent van harte welkom voor een consultatie met onze huidtherapeute. Dit consult is gratis en vrijblijvend.

Na het consult kunt u een afspraak inplannen voor de behandeling. In sommige gevallen is het ook mogelijk om meteen behandeld te worden.

Kalea Clinic Reviews

Kalea Shop is live!

Shop jouw favoriete beautyproducten nu online of laat je adviseren door onze experts via een vrijblijvend video consult.